Ons team

Maud van Geel
Manager Ontplooj
Als Manager Ontplooj draag ik de eindverantwoording voor alle dagelijkse- en bestuurlijke processen. Ontplooj is het Werkontwikkelbedrijf van de gemeenten Almelo, Wierden, Tubbergen/Dinkelland en Twenterand. Wij helpen mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt zichzelf te ontplooien en werkgevers te ontzorgen in arbeidsvraagstukken. Voor mij en mijn collega’s is het belangrijk om medewerkers en deelnemers uit de Participatiewet hun weg te helpen vinden naar werk. Door onze jarenlange ervaring weet ik dat wij, door onze aanpak en benadering, het verschil kunnen maken voor zowel de medewerker als ook de werkgever.

John Braker
Manager Werk, Ontwikkeling en Detachering
Ik ben een allround manager met een hands on mentaliteit.

Claudia Rutering
Receptiemedewerker
Ik verwelkom vriendelijk bezoekers aan de balie en verbind klanten door. Telefonische ziekmeldingen neem ik met zorg aan en verwerk deze. Daarnaast verricht ik administratieve en ondersteunende werkzaamheden voor de organisatie.

Lianne Overbeek
Medewerker binnendienst verzuim
Ik voer het administratieve proces van de Wet Verbeterde Poortwachter uit en houdt de termijnen in de gaten zodat boetes voorkomen worden en zieke medewerkers niet langer thuis zitten dan nodig.

Bert Hoekman
Teamleider
Als teamleider ben ik goed in het coachen van medewerkers en het creëren van een prettige werksfeer, waarbij mijn medewerkers kunnen groeien en bloeien in hun werkzaamheden. Aandacht hebben en geven aan alles en iedereen scoort. Het is belangrijk om doelen te creëren en te proberen de medewerkers te ondersteunen, ontwikkelen en coachen. Dit geeft mij de voldoening. Ik ben resultaat gericht en ga bovendien een uitdaging niet uit de weg.

Paul Abrahams
Medewerker ICT
Ik zorg ervoor dat alle medewerkers en gedetacheerden van Ontplooj hun apparaten op de juiste manier kunnen gebruiken en mee kunnen gaan met alle technische ontwikkelingen. Denk hierbij aan alles wat met e-mail, Office, Windows, iPhones, Internet, printers, beveiliging en aanverwante programma’s te maken heeft. Daarnaast draai ik mee in de helpdesk en ben dan ook vaak ergens in het gebouw te vinden om problemen op te lossen. Als ik mijn werk goed doe, dan kunnen de andere medewerkers hun werk ook goed doen.

Selma Kienhuis
Teamleider
Ik ben verantwoordelijk voor het aansturen, motiveren en ontwikkelen van medewerkers. Ik probeer op een positieve manier een bijdrage te leveren.

Germa Olde Hendrikman
Salarisadministrateur
Ik ben Salarisadministrateur en ik ben samen met Johan verantwoordelijk voor de salarisverwerking van de gemeente Almelo, Twenterand en Wierden. Ook verwerken wij de salarissen van Stichting Noaberkracht, waaronder de gemeente Dinkelland en Tubbergen vallen. Wij verwerken de salarissen van de SW -medewerkers en medewerkers Nieuw beschut (Participatiewet). Ons doel is om de correcte salarissen tijdig aan de medewerkers uit te betalen. Ook beantwoorden wij vragen en geven we uitleg over de uitbetaalde salarissen.

Pascal Scholte in 't Hof
Functioneel applicatiebeheerder
Als functioneel applicatiebeheerder ben ik verantwoordelijk voor het beheer van de applicatie en bewaak ik de functionaliteiten. Ik werk als schakel tussen verschillende afdelingen en ik probeer het operationele en tactische niveau dichter bij elkaar te brengen.

Remko Smit
Adviseur IT
Ik mag advies geven over de wensen met betrekking tot de informatie- en communicatietechnologie (ICT) binnen Ontplooj. Ik ben verantwoordelijk voor het onderhoud, beheer en beveiliging van de infrastructuur en de informatiesystemen. Daarnaast onderzoek ik de mogelijkheden en recente ontwikkelingen binnen mijn vakgebied die passen bij de organisatie.

Willy Weenk
Arbeidsdeskundige
Ik ben arbeidsdeskundige / loonwaarde-expert en preventiemedewerker. Een arbeidsdeskundige is expert in de driehoek Mens, Werk en inkomen. Als arbeidsdeskundige geef ik advies hoe een werkplek voor een medewerker passend te maken is, soms met hulpmiddelen. Als loonwaarde-expert stel ik de loonwaarde vast zodat er een eerlijk tarief kan worden gevraagd of loonkostensubsidie afhankelijk van de aanvraag. Als preventiemedewerker mag ik me bezig houden met veilig werken binnen Ontplooj met alle taken die daarbij horen.

Marjolein Klievik
Manager Staf
Als Manager Staf geef ik leiding aan de afdeling staf waaronder I&A, Salaris en loonadministratie (als dienst), QHSE en de algehele administratie van Ontplooj vallen. De onmisbare afdeling die een belangrijke rol speelt in de continuering en borging van de verschillende bedrijfsprocessen. Ik vind het waardevol om bij te dragen aan werkplezier op de afdeling en het behalen van de doelstellingen van Ontplooj. En dat op een werkplek waar het enthousiasme van de deelnemers mij dagelijks toelacht, mooier kan toch niet?!

Jo Lammers
Consulent werk en ontwikkeling
Ik ben werkzaam als consulent werk en ontwikkeling binnen Ontplooj en sinds 2 jaar ben ik ook gecertificeerd jobcoach. Mijn dagelijkse werk bestaat uit het begeleiden en coachen van mensen in en naar passend werk.

Linda Nijhuis
Consulent Arbeidsmatige Dagbesteding
Ik ben verantwoordelijk voor de arbeidsmatige dagbesteding bij Ontplooj. Wij begeleiden mensen om weer invulling te vinden in de dag. Dit kan zijn in de vorm van dag structurering - uitstromen naar vrijwilligerswerk of het maken van de opstap naar werk.

Jeanet Westra
Manager HR
Met veel enthousiasme werk ik samen met de HR-adviseurs aan de professionalisering van onze organisatie. Dagelijks zijn we bezig met de ontwikkeling van onze medewerkers, geven we uitvoering aan ons personeelsbeleid en optimaliseren deze daar waar nodig en zien we toe op een correcte toepassing van de diverse CAO’s. We voelen ons verantwoordelijk voor een werkomgeving waar medewerkers zich veilig voelen, met plezier werken, zich gezien voelen en de ruimte krijgen zich verder te ontploojen. Dit laatste kan zowel binnen onze organisatie als op een externe werkplek. Daarnaast houd ik mij voornamelijk bezig met de advisering en ontwikkeling van alle HR-vraagstukken in afstemming met de Manager Ontplooj en de vijf gemeenten waar Ontplooj voor werkt. In gezamenlijkheid zijn we dagelijks bezig om deze ontwikkelingen gestalte te geven. Daarnaast draag ik zorg voor de uitvoering en implementatie van multidisciplinaire vraagstukken en processen.

Manon Scholten
Consulent werkfit
Ik ben werkzaam als consulent werkfit binnen Ontplooj en verantwoordelijk voor de uitvoering van de trajecten vanuit de participatiewet. Ik probeer samen met de kandidaten op zoek te gaan naar de meest passende werkomgeving en probeer daarbij de kandidaten hun eigen mogelijkheden en kwaliteiten te laten ontdekken.

Monique Harmsen
Medewerker binnendienst servicedesk
Als medewerker binnendienst servicedesk ben ik binnen Ontplooj het gezicht van de afdeling ICT. Ik zorg er voor dat alle voorkomende service meldingen worden geregistreerd en uitgezet naar collega’s. Daarnaast verricht ik kleine administratieve en ondersteunende handelingen binnen onze afdeling en leg ik het contact met leveranciers

Jeffrey Bakker
Teamleider
Een grote passie voor eten, drinken en mensen. Als teamleider van de catering zet ik in de frontlinie de lijnen uit. We leiden met veel positiviteit mensen op naar een volgende stap in hun werk. Met het mooiste werk wat er is: horeca!

Maaike Masselink
Communicatieadviseur
Ik ben communicatieadviseur en verantwoordelijk voor alle communicatie in de breedste zin van het woord. Dat betekent dat ik onder andere verantwoordelijk ben voor de online kanalen, interne communicatie, ons personeelsblad en nog veel meer. Ik word gelukkig van overzicht en structuur. Mijn grootste uitdaging is, sinds de start van Ontplooj, naamsbekendheid creëren.

Joey van der Westhuizen
Medewerker binnendienst financiën
Binnen dit mooie werkontwikkelbedrijf ben ik verantwoordelijk voor de crediteurenadministratie. Tot mijn taken behoren het verwerken van de inkoopfacturen, betalingen uitvoeren, contact onderhouden met de leveranciers, contracten en offertes controleren en archiveren, verwerken bankafschriften en allerlei andere voorkomende financiële werkzaamheden. Ik ben dus veelal met cijfers en administratie bezig maar ik krijg wel echt energie van de dienst die Ontplooj levert aan de maatschappij en ben blij dat ik onderdeel ben van zo'n bedrijf.

Diane Voogd
Consulent werkfit
Ik ben werkzaam als consulent werkfit binnen Ontplooj en verantwoordelijk voor de uitvoering van de trajecten vanuit de participatiewet van verschillende gemeentes en trajecten van het UWV. Ik probeer samen met de kandidaten op zoek te gaan naar de meest passende werkplek nadat we binnen Ontplooj hebben ontdekt welk talent de deelnemer heeft.

Michel van Nierop
Medewerker binnendienst HR
Als medewerker binnendienst HR voer ik samen met mijn collega Annita diverse ondersteunende taken uit voor de afdeling HRM. Dit varieert van het controleren en muteren van workflows, afhandelen herindicaties, ziekmeldingen bij UWV betreffende No-Risk polis, etc. Daarnaast houd ik mij nog bezig met opleidingen en ben ik geautoriseerd voor MensCentraal waar aanmeldingen vanuit de gemeente Almelo binnenkomen inzake de Participatiewet.

Anja Schlüter
Medewerker binnendienst detachering
In mijn functie van medewerker binnendienst detachering ondersteun ik een enthousiast team van Detacheringsconsulenten. Ik coördineer de detacheringsprocessen, borg en signaleer daar waar nodig en ondersteun de consulenten met administratieve zaken. Verder houdt ik mij bezig met vraagstukken op het gebied van Afas en ontwikkel en optimaliseer ik deze, in samenwerking met het team. Kijken naar verbeteringen en mogelijkheden. Daarnaast ondersteun ik de consulenten werkfit wekelijks met Analyses. Kortom “Ik voel mij als een vis in het water”.

Harold Lohuis
Teamleider
Zorgen voor duurzame relaties met onze medewerkers en met onze klanten.

Thea den Hartog
Consulent werk en ontwikkeling
Ik ben werkzaam als consulent werk en ontwikkeling. Het begeleiden van mensen in en naar passend werk bij reguliere werkgevers behoort tot mijn dagelijkse werkzaamheden. Naast deze werkzaamheden houd ik mij binnen Ontplooj bezig met het thema Vitaliteit (duurzaam inzetbaar) en ben ik als projectleider verbonden aan het project leer- en ontwikkellijn logistiek.

Sanne Schouwink
adviseur HR
Als adviseur HR ben ik verantwoordelijk voor de HR-zaken van een aantal afdelingen bij Ontplooj. Ik zorg daarbij voor de uitvoering van de verschillende CAO’s waarmee we te maken hebben. Ik adviseer werkleiders of ga samen met hen en de medewerker in gesprek. Veelvoorkomende onderwerpen zijn verzuim, ontwikkeling en het vinden van een passende werkplek. Ik zet mij ervoor in dat medewerkers met plezier naar hun werk gaan en op een passende werkplek zitten.

Marja van Varik
Managementassistent
Met veel plezier ondersteun ik al vele jaren onze bedrijfsmanager en haar managementteam. Ontplooj is een dynamisch bedrijf waar, in mijn functie als managementassistente, er elke dag nieuwe uitdagingen voorbij komen.

Gerco de Haan
Medewerker financiën en control

Ruben Hooch Antink
Teamleider
Iedereen heeft talent, samen ontdekken wat dat talent is en dit talent een kans geven. Dat is een van mijn taken binnen mijn functie. Ontwikkeling is voor mij een belangrijk onderdeel in mijn werk. Door op individueel en groepsniveau te coachen en te begeleiden komen we samen tot ons doel: Ontploojen.

Wim van Druten
Adviseur innovatie en nieuwe dienstverlening

Johan Grooters
Salarisadministrateur
Ik ben werkzaam als salarisadministrateur en samen met mijn collega Germa verantwoordelijk voor de salarisverwerking van de gemeente Almelo, Twenterand en Wierden. Tevens verwerken wij de salarissen van Stichting Noaberkracht, hier vallen de gemeente Dinkelland en Tubbergen onder. Wij verwerken de salarissen van de SW -medewerkers en de Nieuw Beschut medewerkers (Participatiewet). Het belangrijkste van ons werk is om alle salarissen op een juiste manier en tijdig aan de medewerkers uit te betalen. Wij staan altijd open om vragen van medewerkers over hun salaris te beantwoorden.

Marianna Zwart
Adviseur kwaliteit, Arbo en veiligheid

Ceciel Boswerger
Receptiemedewerker

Dinand Kroeze
Medewerker binnendienst financiën
Op de afdeling financiën hou ik me bezig met debiteurenbeheer en verwerking van de inkoop. Ook verwerking van bankafschriften en bijhouden van contracten etc. behoort tot mijn taken.

Annita Oswald
Medewerker binnendienst
Samen met mijn collega Michel zijn wij als ondersteuning van de HR aan het werk. Wij voeren hierbij taken uit met betrekking tot de juiste uitvoering van de workflows en correspondentie. Wij melden de medewerkers bij het UWV m.b.t. de No-risk polis en voeren het gesprek i.v.m. de herindicatie. Ik voer gesprekken met medewerkers die gedetacheerd zijn. Daarnaast zet ik mij in voor de coalitie Komerbij om het sociaal isolement te doorbreken en zit in de redactie van ons personeelsblad IkOntplooj.

Anita Zoetbrood
Medewerker binnendienst trajecten
Ik bied administratieve ondersteuning bij de afdeling Talentontwikkeling. Daarnaast ben ik breed inzetbaar voor diverse werkzaamheden binnen Ontplooj.

Henk Droogendijk
Medewerker binnendienst facilitair

Nick Langkamp
Adviseur HR

Stephan Groothuis
Adviseur HR

Gera Arendshorst
Receptiemedewerker
Ik verwelkom bezoekers aan de balie en begeleid hen naar de juiste contactpersoon. Daarnaast verbind ik klanten telefonisch door en verzorg ik diverse administratieve taken bij de receptie, waaronder het verwerken van telefonische ziekmeldingen.

Noraly ter Braak
Consulent werkfit

Pierre Buijsman
Assistent teamleider

Wouter van Driel
Consulent werk en ontwikkeling
"Iedereen heeft talent 😊 allen soms heb je even iemand nodig die het je laat inzien." Ik help medewerkers en trajectkandidaten hun (werk)talenten te ontdekken en richting te geven aan hun loopbaan. Met een achtergrond in coaching en sociaal-juridische dienstverlening werk ik doelgericht en mensgericht. Betrokken, helder en altijd op zoek naar wat wél kan.

Judith Lansink
Assistent teamleider Arbeidsmatige Dagbesteding

Bernadette Meijer
Assistent teamleider

Arjan Messelink
Business Controller

Nienke Pas
Consulent werk en ontwikkeling

Anne Paus
Consulent werkfit

Richelle van Seijen
Assistent teamleider

Bjorn Snoeijer
Assistent teamleider

Thom Stulen
Receptiemedewerker

Jolanda Toenkkes
Managementassistent